bekaretimi böyle kaybettim

Üniversite öğrencisiyken yaşadığım anımı şimdi sizinle paylaşacağım.Bundan 4 yıl kadar önceydi. Hamama gitmiştim yalnız başıma. Hafta içi ve gündüz vakti olduğu için hamam…

Posted On

böyle bir şey olamazdı.

Merhabalar ben bursada yaşamaktayım ve başımdan geçen o harika geceyi sizlerle paylaşıcam.Eşimi ve Çocuklarımı memlekete tatile yollamıştım çok yanlızdım ve abazaydım nette chat…

Posted On

bir mesai boyle gecti

selam ben baris.bir kamu kurulusunda calisiyorum.calistigim yerde hulya adinda 25 yaslarinda yeni evli birisi vardi.hafta ici bir gundu sanirim.ogleye dogru yanima gelerek bi…

Posted On

böyle bir kadın görmedim

slm lar ben istanbuldan cenk anlatacağım hikaye tamamen gerçektir bundan iki ay evvvel istanbulda cevreyolunda otobus duragında otobus beklerken bir araba yanastı duraga…

Posted On

Böyle hoca gelmiş bu fırsat kaçarmı

Selam mobil seks hikaye severler, günlerden bir gün Tarih dersindeyiz. Arkadaşlar hocayla konuşurken namus hakkında bir konu açıldı. Hocamızla da muhabbetim çok iyidir….

Posted On