karimi ve komsumuz özlemi dagittim

MERHABALAR BEN ALPEREN 27 YASINDAYIM BURDA YAZILAN HİKAYELER COK HOSUMA GİTTİ VE BENDE Bİ ANIMI EŞİMLE BERABER SİZE AKTARMAYA ÇALISCAZ NEYSE LAFI FAZLA UZATMAYALIM..EŞİMLE HEMEN HEMEN HER GECE SEVİŞİRİZ SEKS ESNASINDA HAYALLERİN OTESİNE GİDERİZ AMA TAKİ O MUHTESEM ANI SOLEYENE KADAR EŞİM BANA SEKS ESNASINDA ERKEGİM ALT KOMSUMUZ ÖZLEMİ SİKERMİSİN DİYENE KADAR EŞİMDEN BOLE BİŞEYİ İLK DEFA DUYUYORDUM DOGRUSU AMA ALT KOMSUMUZ ÖZLEM İNSANI DELİ EDECEK TURDEN EŞİMLE SUREKLİ BEN İŞTEYKEN BERABER YEMEK YER BERABER CARSIYA GİDERLER VE HER SIRLARI PAYLASIRLARDI.VE HEP KOCASININ TATMİN EDEMEDİĞİNİ SOLERMİŞ YATAK ODALARIDA HEMEN ALTIMIZDA BİZ SEVİŞİRKEN HEP EŞİMİN SESLERİ İLE TATMİN OLMAYA CALISIRMIŞ Bİ AKŞAM SAATLERİNDE GELDİĞİMDE ÖZLEMİ EVDE GORDUM KISA Bİ ETEK VE UZERİNDE BİR BODY VARDI GOGUSLERİ ADETA YERİNDEN FIRLAYACAK GİBİYDİ BENİM YARAGIM OLE OLDUKİ ONLARA GÖSTERMEMK İÇİN HEMEN ODAMA KACTIM EŞİM ARKAMDAN GELDİ VE NE OLDU YARAGIN ÖZLEME DİKİLDİ HERLADE DEDİ BENDE EŞİME DOGRU DEDİM OYSAKİ ONLAR ARALARINDA ANLAŞMIŞLAR KOCASI SEHİR DISINA CIKMIŞ,EŞİM ONU VE BENİ SİKMEK İSTERMİSİN DEDİ BENDE EŞİME NEDEN OLMASIN DEDİM SALONA GECTİĞİMDE GORDUGUM MANZARA OLESİNE HARİKA İDİKİ ÖZLEM KARIMIN DUDAKLARINA ASILMIŞ SOMURUYODU ONU ADETA BENDE KARSILARINA GEÇTİM ONLARI İZLEDİM EŞİM BENİM YARAGI CIKARDI AGZINA ALDI ÖZLEM YARAGA O KADAR SUSAMISTIKİ EŞİME SEN Bİ HARIKASIN KOMSUM KOCAN BENİ NE OLSUN SİKSİN DİYE YALVARIYODU EŞİM İSE ACELE ETME GECE BİZİM ÖNCE BENİMLE SİKİŞECEK SONRA EŞİMİN YARAGINI KENDİ ELİMLE AMINA SOKACAM DERKEN SANKİ BUYUK Bİ ZEVK ALIYODU YATAK ODASINA GECTİK VE YATAGA BENİ ATILAR VE YARAGIMI PAYLAŞAMIYOLARDI SANKİ DAHA SONRA EŞİM VE ÖZLEM UZERİNDE BERABER BİRBİRLERİ YALIYOLARDI AMLARININ SULARINI VUCDUMDA HİSSETTİKÇE YARAK BUYUDUKCE BUYUYORDU VE EŞİM YARAGIM TEPESİNE OTURDU ÖZLEMİ İSE AGZIMA DAYATTI VE ONUN AMINI YALA DEDİ EŞİM PATRONMUŞ GİBİ DAVRANIYODU ÖZLEMİN AMI O KADAR SULANMIŞTIKİ SULARI AGZIMA AKTIKÇA DAHADA CILDIRIYODUM ÖZLEM İSE EŞİMİN BOYNUN YALADIKCA EŞİM YARAGI ADET KIRACAK GİBİ HAREKET EDİYODU KADINLAR TARFINDAN TECAVUZE UGRAMISIM GİBİ HİSSETTİM BİR ANA BUDA BANA HAYATIM BOYUNCA BOLE Bİ ZEVK YASAMMISTIM EŞİMDE OLE SONRA EŞİM CIKTI VE ÖZLEMİ TUTARAK BEKLEDİĞİN O AN GELDİ OTUR BAKALIM KOCAMIN YARAGINI USTUNE DEDİ ÖZLEM HEMEN UZERİMDEN KALKTI VE EŞİM YARAGI ELİNE ALDI ÖZLEMİN AMININ UZERİNE BASTIRDI GİRMEKTE ZORLANIYODUM SANKİ DAHA ÖNCE HİÇ YARAK YEMEMİŞ GİBİYDİ AMA SULARININ SAYESİNDE İÇİNE GİRDİKÇE EŞİME ADETA YALVARIYODU.NİHAYET ÖZLEM SONUNDA BOŞALDI AMA OKADAR BAGIRIYODUKİ BENİ MAHVETTİN KOMSUM DEDİKÇE EŞİM DAHADA BUYUK ZEVK ALIYODU SANKİ AYAGA KALTIM VE İKİSİNİN AGZINA DAYADIM YARAGI İKİSİDE ADETA SOMURUR GİBİ YALIYODU SONUNDA İKİSİNİN SURATINA BOSALDIM BİRBİRLERİNİ OLESİNE YALIYOLARDIKI SPERMLERİMİ TEK DAMLASINI BİLE İSRAF ETMEDİLER SONRA BİRER SIGARA YAKTIK,AMA BEN ONLARA GOTLERİNİDE SİKMEK İSTEDİĞİMİ SOLEDİM EŞİMLE DAHA ÖNCE HİÇ YAPMAMISTIK ÖZLEM İSE BAKİRE İKEN Bİ KAÇ DEFA YAPTIGINI AMA COK ACIDINI SOLEDİ ZATEN SENİN YARAGINI ORAYA SIGDIRAMAYIZ DEDİ BENDE ONLARA KOLAY SİZ BANA BIRAKIN DEDİM BANYOYA GECMELERİNİ SOLEDİM BANYODA DUSUUN ALTINA GİRDİK VE SAMPUAN SURMELERİNİ İSTEDİM BİRBİRLERİNE SOLEDİKLERİMİ YAPMALARIN BANA AYRI Bİ ZEVK VERİYODU EŞİME ÖZLEMİ DOMALT DEDİM ÖZLEMİ DOMALTTI VE ÖZLEMİN UZERİNDEKİ SAMPUANLARI YARAGIMA SURUDM VE ÖZLEMİ DARACIK GOTUNE KAFASINI YIMEYE CALIŞTIM AMA ÖZLEM SIKIYODU EŞİM İSE ONUNU GOGUSLERİNİ SIKIYODU AMA BEN NE YAPIP YAPIP ONU GOTUNDENDE SİKMELİYDİM HİÇ ACIMADAN BİRDEN HEPSİNİ YİTTİM ATTIGI CIGLIGI DUYMAK İNSANA AYRI Bİ ZEVK VERİYODU ARTIK ODA ALIŞMIŞTIKI BEN KOKLEDİKÇE DAHA YOKMU DERCESİNE BANA BAKIYODU EŞİM İSE AYGINI MUSLUGA KOYMUS GOTUNUN DELİĞİNİ GENİŞLETİYODU ÖZLEM BUYUK Bİ CIGLIKLA İLE BOŞALDI SIRA EŞİMDE İDİ EŞİM DOMALDI AYAGININ BİİRNİ MUSLUGUN UZERİNE KOYDU VE GOTUNU BİRAZ DAHA ARALADI ARTIK EŞİMİDE SİKECEKTİM GOTTEN ÖZLEME VERDİM YARAGI BİRAZ YAALDI VE ELİYLE TUTTU EŞİMİNİ GOTUNE BASTIRDI EŞİM İSE HADİ DAHA NE DURUYOSUN KOCACIM GOTUMEDE KOY ARTIK DİYODU BENDE EŞİMİN BU SOLEDİKLERİNİ DUYDUKCA DELİ OLUYORDUM ADETA EŞİMİN GOTUNEDE GİRDİM AMA EŞİM OLESİNE CIGLIK ATIYODUKİ DARACIK GOTU ADETA KOCAMAN OLMUSTU ÖZLEM İSE EŞİMİN AMINI YALAYARAK ONUN DAHA FAZLA DELİ ETMEYE CALISIYODU EŞİM Bİ MUDDET SONRA OLESİNE BOSALDIKI DAHA ÖNCE BOLE BOSALDIGINI GORMEMİŞTİM…SONRA DUS ALDIK VE HEP BERABER YATTIK…ÖZLEMLE İLİŞKİMİZ HALA DEVAM EDİYO EŞİM VE BEN BU KONUDA OLESİNE MUTLUYUZKİ BİZE YAZMAK İSTEYEN BAYANLAR BU KONUDA CİDDİ VE GİZLİLİĞE ÖNEM VERİYOSANIZ [email protected] adresine yazmanız yeterli olcak LUTFEN ERKEKLER NOT YAZMASINLAR CVP VERİLMEYECEK….

kari kocayi dagittim

Herkese selam ben mahmut 32 yasindayim, ben almanyada yasiyorum size basindan gecen bir hikayeyi anlatmaK istiyorum bundan 2 ay önce edencity chatte bir ciftle tanistim ikiside kapaliydi ben hep chatte paar arardim cünkü ben bi    yim , yani hem erkekle hemde kadinla yatmak cok hosuma .    gidiyor.2 hafta boyunca devamli beraber chat yaptik devamli ayni adla    giriyordukbana bir gün adam bana nelerden hoslandigimi sordu ,bende ciftleri sikmeyi hem adami hemde karisini sikmesini cok sevdigimi    yazdim , oda bana bir zaman sonra bana beni ve karimi sikermisin dedi, bende neden olmasin dedim, cumartesi güne .    termin verip kölnde bir yerde bulustukadam beni tren istasyonundan almaya geldi, sonra alip arabaya binip evinin yolunu tuttukyari    yolda ,lambalarda beklerken karanlikti egildi fermarimi acti ve bütün yarragimi agzina alipsömürmeye basladi , okadar güzel emiyorduki , nerdeyse bayilacaktim, sonra acayip bie sekilde agzina geldim o hepsini agzini cekmeden icti , resmen beni inek gibi sagiyordu    ve bütün sütü icti, tabi bendetadtan dört köse olmustum, yarim saat sonra evine geldik. zili calinca güzel bir kadin kapiyi acti, merhaba dedi, ve pantolumu acip benimkini oda emmeye basladi, bütün yarragimi köküne kadar agzina aliyorduki ben ikinci kez onunda agzina geldim , oda kocasi gibi bütüm menimi icti, bir damla bile akmadi sonra ben pantolumu cekip ben kocasi ve    kadin beraber oturma odasina gidip birer cola ictik, karisi dvd ye bir porno koydugrup sex yapiyordu tabi ben iki defa    geldigim icin canim istemiyordu , tabiki bende onlara söyleyemiyordum artik canim istemedigini, ben bir dus alabilirmiyim dedim , kocasi tabi deyip bana banyoyu gösterdi, ben üstümü cikarip dus yapmaya baslamistimki adam geldi, yine yarragimi aldi agzina benimki tabiki kalkmisti ,    sonra cok emdi ama ben gelmemistim , oda götünü döndü ve göt deligine vaselin sürdü ve dediki simdi beni arkadan .    sik, benim kocanm ol dedibende yarragimi göt deligine deydirince hemen icine girdi bende yarragimi sonuna kadar götüne soktum, ve böyle    10 dakika dömelte dömelte siktim o gelmisti ama ben gelmemistim , simdi dedim karini sikecegim dedim , tamam kocacigim    dedi simdide karimi tada getir dedi, karisi hala pornoya bakiyordu .    ve de eliyle amini oksuyordu, beni görünce of be nerde kaldin beni ne zaman sikeceksin dedi , bende simdi dedim ama amini degil götünü sikecegim dedim , oda hayir dedi , hic arkadan kocam bile sikmedi dedi, bende onu arkadan siken ilk erkek olacagimi söyledim, kadin kabul etmedi adam karisina    ne olur seni söyle cevire cevire siksin dedi ve zorla ikna edip yanima geldi, adam karisina dömelmesini söyledi oda dömeldi ayni köpek durusu gibi dömeldi, kocasida onun göt deligine vaselin sürdü, bende yarragimi sivatlamaya basladim , ve yarragim tam    tas gibi sert olmustu, ve kadinin arkasina gectim ve yarragimin ucunu vaselinle yagladinm ve sertce göt deligine söktümki, kadin bagirmaya baslamisti, ve bagiriyorduki kocasi karisini agzini tuttu, ve sonra kadin yavas yavas yarragima alismist, 15 dakika götünü siktim ve    bütün dölümü göt deligine akittim ve göt deliginde cikan sütlerimin hepsi aminin icine doldu , tabi ben bitmistim, kadinda tadtan bayilmisti zaten 3 saat falan uyumusum cok yorulmustum cünkü saat aksam 2 yi gösteriyorduki bir inlemeyle uyandimadam karisini    sikiyordu, benimki kalkti hemen onlari görünce. Tasaklarim sizliyordu ama yinede sikim am ve göt istiyordu Adam karisini sikerken bende adamin arkasina dolandim ve götüne vaselin sürdüm , o ne oluyor dedi bende sus dedim, oda yapma yeter dedi bende olmaz deyim götüne aniden köküne kadar soktum adamin o kadar götü acidiki oda öne dogru gitti fazla girmesin diye ,    o anda adam karisin aminin sonuna kadar sokmustu 2 dakika siktikten sonra adam geldi tabi ben gelmemistim ben devam ettim    adam yalvariyordu gel diye cünkü götü acimaktaydi, bende 20 dakika siktikten sonra hala gelmemistim adam acidan aglar oldu bende hala sikiyordum , ve sonra aglamasina dayanamadim ve sikimi cikardim götünün icini kan olmustusonra kanli yarragimi adamin agzina verdim karisida    al diye yalvariyordualdi ve kanli yarragimi agzina akitacak kadar emdi ve bir yandanda agliyordu cünkü götü aciyordu sonra bütün dölümü agzinin derinliklerine kadar bosalttim, adam hem yarragimin kanini temizledi hemde sütümü icti. Ben de bitmistim ve sonra ben yikandim ama adam hala agliyordu acidan yerde iken ben üzerimi giyindim ve karisi beni kapidan yolcu etti , tabiki bende giderken parmagimi amina sokmustum.hersey icin tesekkür ve gittim Ve bir gün chatte yine bulustuk adam yaziyordu , götü    2 hafta hergün acimis ama benle yine yatmak istediklerini söylemeden etmediler, ama firsat olmadan tasindilar neyse eger isteyen ciftler varsa bana yazabilirler köln ve cevresinden olmasi gerek cünkü arabam yok su an mail`im mahmut1505Gönderen:    Mahmut32

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort

nasıl dağıttım

Dayımların yazlığına gitmiştim. Harika bir yengem vardı. havuzbaşında hepimiz güneşleniyorduk. Dar tayt mayomu giymiştim. Bacaklarımı açıpsikimi gözler önüne serip güneşleniyordum. Yengemin bakışlarınıhissedebiliyordum. Dayım işteydi.Yengem: Hadi havuza girelim. Yeter güneşlendiğin.Havuza girdik. Omuzlarıma çıkmak için ısrar ediyordu. O götü ve amı boynumdahissetmek kadar karika bir şey olamazdı. Harika, sikilmelik götünde nefis birtanga vardı. Götü dipdiriydi. Meme uçları suda sertleşmiş bikiniden üzerindenfırlayacak gibi duruyordu. Suya girdim amının arasına boynumu soktum vekaldırdım. Götü boynuma değdikçe sikim zonkluyordu. Atladı. Önüme geçerekboynuma tutundu. Amını koca yarrağıma sürtüyordu. Götünü iki elimle bastıraraksikime bastırmaya başladım. Boynuma sarılmış amı yarrağımı sıvazlayarak kimseyebelli etmeden suda şakalaşıyorduk. Götünü sıkmaya ve yavaşça sıvazlamayabaşladım. Yarrağımın sertliğini hissediyor, hissettikçe bastırarak sürtüyordu.Bende kalçamla siker gibi ritmik hareketlerle ona karşılık veriyor, götünüsıvazlıyordum.Kuzenim yengemi çağırmaya başlayınca ikimizde irkildik.Sudan çıktı. Ben bir süre sikimi indirmeye çalıştım. 28cm x 6.6cm boyutlarındaolan yarrağımı normalde saklamak mümkün olmazken, birde sertleşince dikkatçekmemek mümkün değildi. İnanmayanlar resimlerime bakabilir.(http://28cmdamarli.tripod.com/ ). Yengemin tanga mayosu amının içine girmişti.Amı zevkten şişmişti. Önünden belli oluyordu.- HAdi gel bana masaj yap.Sauna odasına girdik.Yüzüstü yattı.- Şurada yağlar var. Götüm, kasıklarım çok ağrıyor.Yağı, beline götüne akıttım.Elimle sikişir gibiyağı dağıtmaya başladım. Belinigötünü yumuşak hareketlerle sıvazlıyor, arada bacak arasına iniyor, parmaklarımıbelli belirsiz amına değdiriyordum. Nefes alması değişmişti.Yarrağım kabarmayabaşlamıştı. Farketmişti ve artık salıp inlemeye başladı. Amını hafifçe ovmayabaşladım.- Ohhhh devam et ohhhhartık iniltiler yükselmeye başlamıştı.Tangasını kenara çektim. BAcaklarınıayırdı. Yüzüstü yatıyordu. Traşlı amı sulanmışharika gözüküyordu. Amınındudakları zevk sularından parlıyordu.Yavaşça amını yoğuruken sikimi baş hizasınagetirdim. Yarrağım ve taşaklarım mayomdan taşıyordu. Tamamıyla çıkardım.- Ohhh, anam, kol yarraklım. Amım yandı sikine bakmaktan. Ver tokmağını yengeninağzına.elimle am deliğinin çevresinde parmağımla gezinirkensikimin başını ağzınadaldırdım. Sadece başının bir bölümü ağzına sığıyordu. Deli gibi emiyordu.Parmağımı sulu amına daldırdım.- Ahhh, yanıyorum koçum, yarrağına kurbanım, sok amıma, ayır yengenin amını,ohhhhh at siklim benim. Dağıt amımın dudaklarını.Yan döndü iki eliyle sikimi avuçlayıp, taşaklarımı sıkmaya, başını ısırarakemmeye başladı. Tek elinin kavrayamadığı sikimi aşağı yukarı sıvazlıyordu.- ohhhh damarlara bak at siklim, kıllı hayvanım, bu ne yarrak, hayvanımmmmmdiyerek sikimi kopartırcasına emiyor, sıvazlıyor çekiyordu. Dudaklarına vuruyor,diliyle darbeler atıyordu.Diliyle sikimdem akan zevk sularımı emiyor, yarrağımın deliğini diliyletemizliyordu. Bızırı yoğurduğum amı ve götünü deli gibi sağa sola atıyor havadadaireler çiziyordu.- Ohhhh geçir hayvanım, sok tokmağını, ohhhh hadi hadi hadiSaunadaki şezlonga domalttım. Amını arkadan dilimel yalamaya başladım.- Hadi puşt, sok hadiiii, yanıyorummm, hayvanımm.Saçlarından tutup hızla geriye çektim.- Gel azgın orospu, böyle yarrak yememişsindir amına. Dur desen aman yok haberinolsun kaltak. Sikerim amını dağıtana kadar.elimle amının dudaklarını ayırdım, yarrağımım başını dayadım. İlk girişteyarrağım başı amından taşıyordu. Am dudaklarını iyice gerip açtım. Yavaş yavaşittirmeye başladım. – Ohhhhh, sokk odununu sokkk.Hafifçe bir ileri bir geri ittirmeye başladım.Am dudakları hale elimde,geriyordum. Biraz daha soktum.Amının dudakları incecik çizgi halini almış, hersokuşumda deliğin içine girip çıkıyorlardı. Yavaş yavaş pompalamaya başladım.- Sikk beniğğğ. (ağzı karışıyordu) ahh işte böylee. koca siklimm. senelerdirdoymadım yarrağğğ…Pompalamaya devam ediyordum.Amı iyice gerilmiş, kızarmıştı. Amının zevk sularısikimin üzerinde köpük köpük parlıyordu. Artık amı yarrağımın yarısını almıştı.Hızlanmaya başladım. Biraz daha sikimi ittirdim. Biraz daha pompaladıktan sonravar gücümle kökledim.- ahhhğğğğğıhhh. Yarıldııımmmğ. Hayvanım.duvarlarım zonkluyorr. Göğm sikini,ohhhhhDayadım sikimi köküne kadar ve hızla kökleyerek, taşaklarımı götünde çaplatarakhızla sikmeye başladım. Artık dedikleri anlaşılmıyordu. Sadece böğürmelerivardı. Ağzından salyalar akıyordu. Dili dolaşarak hırıltılı sesler çıkartıyordu.Yarrağımı başına kadar çekip hızla aniden köklemeye başladım.Amı defalarcakasılıyordu. Hızlanmaya başladım. Amı öyle kasılmaya başladıki, bitmekbilmiyordu. Sikimi vakumluyordu. Kökledim ve öyle kaldım. Amcığı sikimiemiyordu. Uzun süre kasıldı. Köpek gibi kısık kısık soluyordu. Sesikısılmıştı.Arkamda bir ses duydum. Kuzenlerimin üniversite arkadaşlarından ikisibir kız ve erkek seyretmişlerdi herhalde, çünkü çocuğun siki kalkmışsıvazlıyordu. Kızın eli ise amını yoğuruyordu. Tülin yengem yığıldı kaldı.Amından çıktım.Kız “off yavrum benim, ver onu bana” dedi. Am kokan yarrağımı emmeyebaşladı.Yengem kendinde değildi.Oğlan yengemin amına yöneldi. Kalın yarraktansonra uyuşmuş amı ve baygınlığı yüzünden hissetmezdi zaten. Çocuk deli gibiyengemin amına girip çıkmaya başladı. Yengem kendine geldi. – Götüme sokkk. Götümeeee sooookkkk. İki deliğimdende sikin ulan beni.Üstüme aldım. Daldırdım amına köküne kadar. Çocukta götü pompalamaya başladı.Diğer kız altta sarkan taşaklarımı emmeye çalışıyordu. Sonra eliyle sıkmayayoğurmaya başladı. Yengem defalarca boşalmış olarak ütüme yığıldı. İçindençıktım.- Gel bakalım orospu sen alabilecekmisin.Kız üstüme çıktı. Sikimi turarak başını am deliğine getirdi. Yavaşça çığlıklarlaoturmaya başladı.Küçücük götünü ellerimle sıkarak yarrağımın üstünebastırıyordum. Yarıya kadar alabildi ve inip kalkmaya, yarrrağımı amıylasıvazlamaya başladı. Çocuk sikini ağzına verdi küçük orospunun. Bir yandan kocayarrağa siktiriyor bir yandan da çığlıklarla sik emiyordu. Birden kökledim.Diğer siki ağzından atıp üstüme düştü. Götünü deli gibi sıkıp hafif havayakaldırdım ve hızla sikmeye başladım. Amı kasılmaya başladı. Daracık amıyarrağımı koparacaktı sanki. Çocuk kızın üzerine boşalmaya başladı. Kızıyarrağımdam kaldırdım, ağzına verdim. İki eliyle sıvazlayarak emiyordu. Çocuktataşaklarımı sıkıyor yoğuruyordu. Birden patlamaya başladım. Kızın yüzüne menilerfışkırıyordu. Ağzına zorla soktum içine boşalmaya başladım. Kızın ağzı menimledolmuştu. Öğürmeye başladı. İyice baştırdım. Bir kısmı dudak kenarlarından aktıbir kısmınıda yuttu. Hikayelerim gerçektir. Fantezi değildir.

Sakarya escort
Sakarya escort bayan
Adapazarı escort

Kız kardeşimin amını fena dağıttım

Kız kardeşimin amını fena dağıttım.
Merhaba ensest hikaye okurları, kız kardeşimin düğününden epey bir süre sonra kardeşim bizim eve geldi sürpriz ama ne güzel sürpriz sevinçten ayaklarım yerden kesilmişti onu görür görmez ona sarıldım yanağını boynunu hatta dudağını bile sevinçten öptüm ama içimde hiç kötü niyet yoktu.. eşimde baba evine gitmişti evde sadece ikimiz vardık abe yenge nerede dedi bende babasında dedim iyi dedi
oturduk oradan buradan konuşmaya başladık kız kardeşim çok güzeldi ama evlilik ona yaramış olacak ki güzelliğine güzellik katmıştı. ve giyinişi de çok güzeldi fazla uzun olmayan bol bir etek ve üstüne sıkı göğüs dekolteli bir tayt giymişti..
Kız kardeşim çay yapmaya gitti mutfağa bende arkasından gittim ve beline sımsıkı sarıldım kız niye bu kadar zaman bizi sormadın diye oda abi alışana kadar ancak dedi ve boynuna bir öpücük kondurdum ama bende tuhaf bir şey olmuştu çünkü benim alet hareketlenmeye başlamıştı ama hala ona arkadan sıkı sıkı sarılmıştım sikim baya kalktı bende utandım kendimden ve çekildim bana neler oluyordu kendime anlam veremiyordum neyse ben oturma odasına gittim ve kardeşimde geldi çaylarımızı içtikten sonra kardeşim kucağıma oturup bana sıkı sıkı sarıldı canım abim seni çok özlemişim diyordu bende kardeşime sıkı sarılmıştım ama sikim yine hareketlenmişti demir gibi olmuştu adeta kız kardeşim kucağımda iyice yerini aldı.
Sikim kıç deliğinin yarısına girmiş öylece kardeşim konuşuyordu benimle ve arada sırada gözlerimin içine bakıp gülüyordu ben utanmıştım kendimden ama çare de yoktu kız kardeşimde anlamıştı çünkü anlamamasına imkan yoktu kız kardeşim her şeyin farkındaydı galiba bana iyine sarılmaya başladı bende sıkı sıkı sardım onu biraz öyle kaldıktan sonra kardeşim poposunu sağa sola hafifçe kaydırdı sikim kız kardeşimin tam poposunun arasındaydı bana sarılıyken kendini yavaşça ileri
geri yapıyor oturup kalkıyordu ben heyecandan ölmek üzereydim neyse biraz daha öyle kaldıktan sonra kalktı ve yanıma oturdu sikim dimdik olmuştu ve kardeşimin gözü sikimdey di bir ara bana bakıp abi yenge bugün! gelmeyecek mi dedi.
Bende 2 3 güne kadar ancak gelir dedim neyse akşam olmuştu ve uyku zamanıydı elifcim yatalımmı dedim olur abi
dedi kardeşime istersen yanımda yat dedim olur abi dedi neyse odaya geçtik ben üstümü çıkardım ve pantolonumu çıkardım kız kardeşime arkanı dön kız dedim oda gülerek tamam abi dedi sırtını göndü bende boxerimi giydim ve yatağa uzandım kardeşime yengenin geceliğini giyebilirsin dedim oda tamam abi dedi bana hava çok sıcaktı kardeşim ışığı kapattı ve üstünü
çıkarmaya başladı ay ışığının etkisiyle hafiften vücudunu bembeyaz bacaklarını görebiliyordum ama kendimden tanıyordum da böyle yaptığım için kardeşim ışığı açtı aman tanrım ne güzel yakışmıştı karımın geceliği mini poposunu zar zor örtüyordu ve gögüs dekolteli çok ince bir gecelikti kardeşime yakıştığı kadar eşime yakışmazdı ve sikim direk gibi olmuştu.
Yine ışığı kapatıp yanıma geldi başını omzuma yasladı abi seni çok özlemiştim dedi ve yanagıma bi öpücük kondurdu bende seni çok özledim canım kardeşim dedim ve bana daha sıkı sarıldı bi ayagınıda benim ayag! ımın üstünden attı neyse böyle biraz kaldıktan sonra sırtımı döndüm ve yatmaya başladım ama uyuyamıyordumda kardeşimde elini belime dolamış
arkadan bana sıkı sarılmıştı bende heyecandan uyuya kalmışım gözlerimi açtıgım zaman etraf aydınlanmıştı biraz ve kardeşim uyuyordu sırtı bana dönüktü ve giydigi kırmızı kilodu üstünde poposu tamamıyla gözümün önündeydi ne yapacagımı bilmiyordum bende uyur numarası yaparak kardeşime sarıldım arkadan kendimi biraz daha poposuna yaklaştırdım sikimin ucu kızkardeşimin am hizasındaydı biraz daha yaklaştım ve sikim kardeşimin ammına baskı yapıyordu ama kardeşimden ses yoktu.
Öylece biraz kaldıktan sonra elimi kardeşimin beline doladım bu arada kendimi hafif aşagı yukarı yapıp kardeşime sürtüyordum elimi biraz yukarı kaydırıp kızkardeşimin gögüslerinin üstüne getirdigim zaman bi çok daha yaşadım kızkardeşim südyenini çıakrmıştı rahat uyuması için elim o güzelim yumuşacık gögüslere geldimi kendimi kaybettim ve hafifce okşamaya sık maya başladım! kızkardeşimden hala tık yoktu kızkardeşimin geceligi beline kadar sıyrılmıştı ve poposu tüm güzelligiyle bana bakıyordu elimi aşağı indirdim göbegine ve çıplak tenine elim geldi elimi geceligin altından soktum ve
yukarı doğru çıktım.
Çok ustaca yapıyordum bunu kardeşimin uyanmaması için elim çıplak kalan kızkardeşimin gögsünün üstündeydi ve memesini avucumun içine aldım ve yavaş yavaş okşamaya sıkmaya başladım meme ucları dimdikti meme ucarını iki parmagımın içina alıp çekiyor bazende okşuyordum delirmiştim hemen bi çırpıda üstümdeki boxeri çıkardım ve çıplak sikimi kızkardeşimin kiloduna baskı yaparak zorlamaya başladım kızkardeşim sırt üstü uzandı bende yan taraftan biraz bekledikten sonra kilodun üstünden elimi ammına getirdim ve aşagı yukarı okşamaya başladım kızkardeşimin kilodu sırılsıklam olmuştu acaba uyankmıydı diye düşünürken elimi kilodun içinden sokarak yavaşça kız kardeşimin ıslak ammına tirdim kız kardeşimin ammı baya sulanmış vıcık vıcık olmuştu.
Biraz daha okşadıktan sonra parmağımı am deliğinden içeri sokmaya başladım orta parmağımın yarısı kız kardeşimin ammının içindeydi ve parmağım ateş gibiydi parmağımı kız kardeşimin ammın içinde ileri geri biraz oynattıktan sonra elimi çıkardım ve kilodunu çıkarmak istedim kilodun iki yanından tutarak yavaşça aşağı çektim ama kalçasından çıkmıyordu kardeşim o sırada kendini yan döndü yani sırtı bana dönük geldi bu işimi kolaylaştırmış kilotu ayağından tamamıyla çıkarmayı başarmıştım ve işte en zevk veriri ve en korktugum yere geldi sıra kız kardeşimin poposunu okşamaya başladım ve elimim ammının üstüne getirdim hiç bir tepki yoktu parmağımı yavaşça amının içine koydum bu sefer orta parmagımın tamamını içine sokmuştum ama yine kız kardeşimden ses yoktu.
Kız kardeşimin yüzüne baktıgım zaman rengi kıp kırmızı olmuş acayip sesler çıkarıyordu acaba kocasınımı görüyordu rüyasında onu becerirken anlam veremedim ve parmagımı ammından çıakrıp sikimi ammına yavaş yavaş sürtmeye başladım sikim de ıslanmıştı kızkardeşimden ıh ıhh sesi geliyordu uyanıktır diye düşünürken ya ! uyuyorsa hala ya uyandırırsam onu bu haliyle tepskisi ne olur ! diye düşünüyordum ki sikimi elimle tutup kızkardeşimin ıslanmış am deliginin üstüne getirdim ve kendimi hafif hafif ileri getirdim sikimin başı kızkardeşimin ammının içindeydi ve kardeşimden ıhh ıhh sesleri eksik
olmuyordu heyecanım acaip olmuştu ama yapmakta istiyordum bir ara lanet şeytan deyip sikimi çıkarım kız kardeşimin ammından ve kardeşim sırt üstü döndü ve ayaklarını hafiften açtı benim aklım başımdan gitmişti.
Yine kalkarak kızkardeşimin üstüne çıktım ve sikimi tutup am deligine getirip yavaş yavaş içine girmeye çalıştım ama duruşundan sikim içine girmiyordu Kız kardeşimin. Ayaklarından tutup onun dizlerini büküp yukarı kaldırmasını sagladım ve ben tam üstüne denk geldim ve kendimi daha ileri iteledim ve sikimin yarısından fazlası kızkardeşimin o güzel ammının içindeydibiraz daha biraz daha derken tamamını kardeşime sokmuştum sikim atelin içine girmiş gibiydi biraz öyle bekledikten sonra içinde hareketlenmeye başladım artık dünya umurumda değildi ama kız kardeş hala uyuma numarası! yapıyordu uyumadıgını ve onunda istedigini bildigim için korku kalmamıştı üstümde kız kardeşimin ağzı hafiften açık ohh oh luyordu ben gögüslerinden sıkı sıkı tutup okşamaya sıkmaya başladım ve dudağından öpmeye başladım.
Sikimi çok sert bi şekilde kızkardeşimin ammına vuruyordum ve her içine girişinde şlap şlap diye ses çıkıyordu ilk defa böyle güzel böyle narin bi kızı sikiyordum ve bu benim öz kardeşimdi sikimim daha hızlı vurmaya başladım heyecanım artıyordı ve kardeşim kendini sıkarak uzunca bi ohhhhhhhhh çekti boşaldıgını anlamıştım ve ben dahada devam ettim ve benimde gelmeme az kalmıştı kardeşimin ammına boşalmamam lazımdı ama ben içinde boşalmak istiyordum boşalayımmı çıkarayımmı derken geliyordum kendimi son defa hızlı hızlı kardeşimin ammına vurup sikimi sonuna kadar sokup içinde kenetlendim ve kızkardeşimin güzel ammının içine boşaldım ama nasıl boşalma ilk defa böyle güzel orgazm oluyordum.
Sikimi içinden çıkarmadım ve 5 10 dakika kadar içinde kaldım daha s! onra istemeden çıktım sikimi çıkarırken kızkardeşimin ammına gözüm daldı ammından az önce içine akıttıgım döllerim akıyordu sikim halen dimdik inmek bilmiyordu bi bez alıp kızkardeşimin ammından akan döllerisildim ve ammına bi öpücük kondurdum sonra yine sikimi tutup ammına getirdim sikimim ammının üstüne getirdim ama içine girmedim kardeşimin kulagına hadi elif kalk aşkım dedim ses yok yine elif bitanem kalk dedim yine yok dudaklarını öpmeye başladıgım zaman birden karşılık verdi ve dudaklarımı ısırırcasına öpmeye başladı.
Ben tam sikimi içine koyacacaktımki kardeşim sikimi tuttu sıkı sıkı sarip 31 çektirmeye başladı bana ve altımdan kurtuldu ben sırt üstü uzanmıuştım ve hemen sikimin başına bi öpücük kondurdu sonra sikimi agzının işçine alıp emmeye ısırmaya başladı kızkardeşimin ammından farkı tyoktu agzıda ateş gibiydi her dil darbesinde sikim patlayacak gibi oluyordu sonra hemen kalktı sikimi tuttu ve ammının hizasına getirdi ve üstüne oturdu oturmasıyla birlikte sikimin hepsini içine almıştı kızkardeşlim hem dudaklarımdan öpüyor hemde kendini sağa sola aşağı yukarı haralet ettiriyordu ve bu beni mahvediyordu.
Sonra birden elini karnımın üstüne koyup üstümde dört nala at gibi zıplama başladı ben kızkardeşimin kalçalar mı sıkıyor ve ona tempo veriyordum kızkardeşim her sallanıştao güzel gögüslerini görüp sikim ammın işçindeyken daha bir areketleniyordu kız kardeşimüstümnde ve bu ikinci orgazmıydı ve bende yine gelmek üzereydim bana abi gızlı abi hızlı diyordu bende onu yukarıda beketip kendimi alttan sert bi şekilde ammına vurmaya başladım ve birden yine kızkardeşim belinden tuttugum gibi sikimin üstüne çaktım ve o güzel sıcacık daracık ammının içine bir kere daha boşaldım kızkardeşim sikimin üstünde sikim ammının içine oda yüzüme bakıp gülüyodu kızkardeşim üstümden kalkmadan bi daha içine boşalttı beni ve banyoda bir defa ddaha yaptık ilişkimiz hala sürüyor ve kızkardeşim hamile ve biliyorum kardeşimde biliyor o geceki sevişmemiziden
oldugunu..

Kartal escort
Kurtköy escort
Maltepe escort